štvrtok 18. augusta 2011

"To je krásne! :-)"

(Stále prebieha súťaž, viac info TU !!!)

Tak presne to ma ako prvé napadlo pri darčeku, ktorý som prednedávnom dostala. Dostala som ho od mojej skvelej krstnej a uja, ktorí sa práve vrátili z Egypta (to je už asi naša rodinná destinácia). Po tom, čo mi povedala, že mi niečo kúpila som popravde očakávala nejaké náramky, náhrdelníky, len nie tento skvelý darček. Skutočne ma veľmi potešil. Niekomu sa nemusí zdať taký perfektný, ale pri mojej posadnutosti všetkým, čo má na sebe moje meno, alebo aspoň jeho inicálku, je to presne ten pravý darček.



malá zbierka, bola by väčšia, kebyže som niektoré veci nestratila
a to pero, na ňom bolo tiež moje meno, len pri jeho kvalite po pár dňoch záhadne vymizlo
Darček si dám buď zarámaovať, alebo nejakým iným spôsobom ho vystavím.

Dostali ste aj Vy v poslednej dobe nejaký milý darček, alebo ste si ho museli kúpiť sami? :o)

Naty ;.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára