piatok 9. decembra 2011

Vianočný nealkoholický punč

(Stále prebieha moja vianočná súťaž, viac info TU)

Všimla som si, že v poslednom čase akosi stále píšem len o Vianociach. Ale je toľko skvelých tém spojených s Vianocami až sa teším, že konečne mám o čom písať :-P Aj dnešný článoček sa bude trošku týkať tých Vianoc... 

Neviem, či aj vy máte nejaký obľúbený nápoj, ktorý je pre vás spojený výhradne s Vianocami... U mňa to bol v minulosti vaječný likér. Samozrejme, nealkoholický, vytvorený mojou podstivou mamkou. No čím som bola staršia, tým neradšej mi ho robila, až ma chuť naň prešla. Nie celkom, stále ho považujem za jeden zo svojich TOP nápojov, no tento rok som podľahla čaru Vianočného punču. Viem, nie je to nejako zvlášť originálne a každý ho asi pozná, cez to všetko je veľmi fajn a zaslúži si moju pozornosť :-P 

Ingrediencie: ovocný čaj, jablkový džús, citrón, jablko, pomaranč, klinčeky, med.

Postup: Urobený čaj prelejeme do hrnca, do ktorého prilejeme jablkový džús. Tekutinu dáme variť, pridáme pomaranč, jablko, citrón, klinčeky a podľa chuti med. 

Jednoduché, no nápaditejšie ako čaj alebo džús. Prosto treba vyskúšať, myslím, že každému zachutí :-)






4 komentáre:

  1. Práve sme ho robili v objeme 80 litrov pre 600 študentov Gymnázia vo Zvolene. Všetkým chutil a pochvaľovali si ho. Ďakujeme za super recept.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To ma veľmi teší, ďakujem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravím, chcem sa spýtať na cca 20 litrov koľko tých ingrediencii ide? ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť