piatok 15. júla 2011

Súúúťažííííííííííííííííííííme!!!! :-))

Áno, tak už ste sa dočkali. Viem, naťahovala som vás, prepáčte, chcela som si len počkať na lepší čas. No vydržali ste to a to je hlavné, nie? :o)

Tu sú podmienky súťaže:

Trvanie:    od 14.7.2011                 _                      do 4.9.2011

Zapojenie: Do súťaže sa zapojíte, ak splníte nasledovné pravidlá:V termíne uvedenom vyššie, ako komentár pod tento článok (alebo pod nejaký iný, len treba uviesť o čo sa jedná) vymyslíte na písmená MSMWMM určitý prívlastok, ktorý by sa hodil k tomuto blogu (no nemusí sa hodiť, úplne stačí, aby to bolo vtipné :o)) Prívlastok môže byť v angličtine aj slovenčine. Ak si zvolíte slovenčinu dvojité V môžete nahradiť normálnym. Ak nič nevymyslíte, tak stačí napísať nejaký pekný komentár, ale budem radšej, ak sa posnažíte :-)  

Výhra: kniha Krásna beštia od Rebecci Jamesovej (info o nej)  

Losovanie: sa uskutoční 4.9.2011, prípadne 5.9.2011. Výhercu zverejním na svojej stránke a požiadám ho, aby mi na môj e- mail zaslal svoje kontaktné údaje. Ak ma výherca do týždňa po vyhlásení výsledkov nebude kontaktovať, uskutočním nové losovanie. 

* Snáď sa neobjavia žiadne príspevky obsahujúce vulgarizmy alebo názov tohto blogu, teda Môj svet/ My world/ Mon monde, pretože tieto príspevky zmažem. Ďakujem za pochopenie * 

Teším sa na vaše výmysly a prajem veľa kreativity, trpezlivosti a šťastia :o)  
                                                            Naty ;.)
(Viem, že som na vás našila poriadnu búdu :-(( prepáčte!)

17 komentárov:

  1. Ahoj super súťaž tak sa hneď zapojím :P MSMVMM pre mňa znamená: MALÝ, SKVELÝ, MILÝ, VÝBORNÝ, MÚDRY MOTIVÁTOR. Viem že to nie je nič originálne ale snažila som sa :D
    Prajem veľa úspechov s blogom :)

    PS: Nechcelo ma prihlásiť, tak som ako anonym: DIA :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dia, ďakujem pekne za účasť a je to originálne! :-)

    Prajem veľa šťastia :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naty ziadna nuda. Je to super sutaz tak sa nic neboj. Mne zas MSMVMM znamená- mnozstvo sympatickych mudrych vtipnych magickych myslienok.
    Pekny den
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Motivacne Silny Majuci Vsetku Magicku Moc .)))) boze ale som potrapila...nie je to presne co si chcela - a teda privlastok, ale vsetko uz bolo povedane v predchadzajucich prispevkoch :) tak som chcela takto vyjadrit svoju fantaziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katy, ďakujem pekne, potešila si ma. :-))

    Zuzka- viem, že je to ťažká úloha, ale zvládla si to :-)) Ďakujem aj Tebe, že si sa potrápila.

    Baby, prajem pekný zvyšok dňa a veľa šťastia! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neviem či je to dobré ale snažila som sa byť originálna.:-) Takže pre mňa znamená: Mäsité spestrenie môjho vnímania momentálne mysliaceho. Evita :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Evi, vďaka pekne, originálne to určite je :-)) Prajem krásny deň a veľa štastíčka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Merítko soplíkov mňa vedie motivovane mľaskať .. .:D
    nič lepšie ma nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zuy- všetko, čo je originálne sa berie, takže aj to Tvoje :-P Ďakujem za námahu, ktorú si vynaložila a prajem veľa šťastia ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, tak aj ja sa veľmi rada zapojím do tejto super súťaže :))
    Pre mňa to znamená- Môj Svet Má Výnimočne Magickú Myšlienku

    Ja viem, nieje to bohviečo, ale snaha bola :D

    Ariadneella
    ariadneella.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pati, je to super, ver mi :-) Oceňujem to, že ste si s tým dali námahu, obávala som sa, že to nebude mať veľký ohlas.

    Pekný deň, veľa šťastíčka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. "Magický svet malej vesmírnej milujúcej múzy"

    Prečo magický svet ?-Pretože tento blog je ako z inej dimenzie :)

    Prečo malej?-No lebo Natálka je náš malý škriatok :D

    Prečo vesmírnej?-Pretože nato koľko máš rokov a v mnohých ohľadoch určite nepodobáš na tie 14-tky,ktoré ..NoOo Vhheď KqQažDý Vhhie hehe :D

    Prečo milujúcej ?-Pretože si vážiš každý ľudský život,pretože súcítiš s rodinami pozostalých,pretože sa modlíš za ľudí,ktorých si v živote nevidela a ani ich nepoznáš a preto,že máš veľké srdiečko ;)

    Prečo múzy ?-Pretože aspoň pre mňa si človek,ktorý ma inšpiruje a posúva ma ďalej.Si pre mňa ako vzor.

    Možno trošku dosť od témy .. :D ale len niečo také som dokázala zo seba dostať.

    S pozdravom Katka N. ;) (Veď ty už vieš kto :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kati, ešte raz Ti veľmi pekne ďakujem, vážim si to :-)
    Veľa šťastia aj Tebe!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. My S Malym Vymytym Mozgom Mlcime. Neni to privlastok k tvojmu blogu, ale aspon trosku vtipne (ci ne? ak ne tak teda nic, no...).
    Milujem vymyslanie podobnych hovadin, najlepsie sa vymyslaju vety v ktorych slova musia zacinat na M...V...O...P..., robili sme to na psychologii a ked sme to potom s kamoskami v krcme vylepsili, vznikli sice same vulgarizmy a perverznosti ale o to lepsie hehe.
    Vlastne sa nechcem zucastnit sutaze, lenze ked som videla vyzvu, nedalo mi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wicked lady, je to vtipné, tak sa to ráta. Ak Ti nebude prekážať, do súťaže Ťa zapojím. No ak nechceš, daj vedieť :-D Aj mne sa takéto zadania páčia, preto som to sem dala :-)
    Ahoj :-)

    OdpovedaťOdstrániť