nedeľa 4. decembra 2011

Vianočná výzdoba u nás doma

(Stále prebieha moja vianočná súťaž, viac info TU)

Dnes trošku načnem do súkromia. Ukážem vám menšiu galériu našej vianočnej výzdoby. Aj keď nie úplnú. 100%- né to bude asi nejakého 23. decembra spolu s vianočným stromčekom. Zatiaľ je to len prípravnom procese,  ale neskôr určite pridám kompletné vyzbrojenie nášho bytu.



Aspoň doma, keď už nie vonku,  to vyzerá na ten čas "vianočný". Snáď sa počasie čoskoro umúdri a okolie podľahne toľkoočakávanej bielej perine.

Prajem príjemnú 2. adventnú nedeľu :-) 
(Fotku som prekopírovala z Facebooku, kde ma milo pobavila)

6 komentárov:

  1. Naty príjemná atmosféra je u Vás doma.... a je jedno či teraz, či až 23-ho...teším sa na dalšie fotečky...p.s: ten adventý sporák pobavil asi každého :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kami, si strašne zlatá :-) Ďakujem za Tvoj milý komentár a všetky návštevy u mňa. U Teba doma je to takisto veľmi krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Naty, tiež ma zaujali "adventné sviečky" ;-)), ale výzdobu máš krásnu. Ja sa tiež pomaličky pripravujem na vianočné sviatky, ale vždy dokončujem "o päť minút dvanásť", milujem ten adrenalín.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj! Ty do doma máš prekrásne... ako v rozprávke! už len asi 10 dní ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem všetkým za milé komentáre :-)

    OdpovedaťOdstrániť