sobota 20. augusta 2011

Ach, tá láska


(Stále prebieha súťaž, viac info TU !!!)

Dnes sa Vám chcem priznať k mojej novej závislosti. Dá sa prirovnať k drogovej, človečej, alebo neviem ešte akej. Už aj ja som podľahla podmanivému čaru *LEVANDULE*.  Okrem toho, že krásne vyzerá a vonia, je aj veľmi praktická. Ja som si z nej začala robiť soľ do kúpeľa, ale chystám sa aj na ďalšie s ňou spojené experimenty, no o tých Vám poviem neskôr, keď mi dôjdu veci k tomu potrebné.

Výroba levanduľovej soli do kúpeľa je veľmi jednoduchá, stačí Vám soľ do kúpeľa, kvety levandule a levanduľová esencia. Všetko to spolu zmiešate a praktická voňavá vec je na svete! :o)) Môžete ju použiť aj ako darček, ktorý len zabalíte do pekného vrecúška a hotovo! 






Asi sa stanem bylinkárkou, lebo tie bylinky ma fakt chytili :-P 


 Naty ;.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára