streda 3. augusta 2011

Ceduľky, ceduľkýý

(Stále prebieha súťaž, viac info TU !!!)

Domov nám pribudli ďalšie "haraburdy", ako by to možno mnohí nemilovníci (ne)zbytočných vecí nazvali. No ja si to vôôôbec nemyslím. Ale radšej späť k veci, alebo skôr veciam. Tými vecami sú tabuľky wc a kúpeľňa, určené na chatu. Už dlhšie si ich mamka priala, tak prečo jej neurobiť radosť? Najmä, keď mala prednedávnom meniny :o) A tak som sa chytila tohto nápadu a už surfovala po nete, keďže na ňom rada nakupujem. Moje krvopotné hľadanie sa skončilo na handmade- ovom obchodíku sashe.sk, na ktorom nájdete takmer všetko 100 %- ne originálne k tomu za super ceny a ak máte také šťastie ako ja, natrafíte na skvelú predávajúcu. A tak bol tovar objednaný a netrpezlivo očakávaný. Po dvoch dňoch čakania sa mi balíček dostal do rúk. Konečne! :-) A na veľké prekvapenie v obsahu balíčku sa nachádzalo aj milé prekvapenie. Viac Vám už však nepoviem, pretože verím heslu "radšej raz vidieť ako stokrát počuť" (dúfam, že som to nejako neskomolila).




Ak sa Vám náhodou výrobky páčia, pridávam aj kontakt  na skvelú osôbku, ktorá ich vytvára.

A dnes sa s Vami lúčim s fantastickou pesničkou, ktorá je pre mňa hitom LETA 2011 (spolu ešte s jednou piesňou, ktorú pridám nabudúce) :-)

Takže pieseň venujem: 
- všetkým, ktorí majú dovolenku za sebou (tak ako ja), aby pri nej prišli len na tie najlepšie spomienky z dovolenky
- všetkým tým, ktorí na dovolenke práve sú, aby si prostredníctvom nej dovolenku ešte viac užili
- všetkým, ktorí sa na dovolenku len chystajú, aby si ju vychutnali NAPLNO!
- a aj tým, ktorí majú tú smolu, že tento rok sa dovolenka nedostala do ich harmonogramu na letné prázdniny, aby nezúfali, pretože krásne chvíle sa dajú prežiť aj doma :-))

*Neviem, či sa bude páčiť, keďže je to štýl hudby, ktorí niektorí milujú, iní nenávidia, no snáď Vás aspoň trochu zaujme*



Prajem krásne a slnečné dní ako v St. Tropez :-)))

6 komentárov:

  1. Ahojky, tak najprv - na dovolenkku sa len chystáme, takže ma pesnička naladila :-) cedulky sú skvelé, radosť určite urobia... na sashe.sk som už nakukla, hoci len trošku, ale dám si viac záležať. Je tam skvelá ponuka...............pa Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Naty, moc děkuji za krásný komentář u mě na blogu, uživej si hezky volno- já se musím pachtit v práci i o prázdninách ;-) Ale nevadí, pak si to vynahrazuji po příchodu domů ;-) Zase se někdy zastav, budu moc ráda :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Naty, ja toho roku na dovolenku nejdem nikam. Nevadí, lebo mám úžastnu chatku (aspoň podľa mňa), tak každú voľnú chvíľu trávim tam. Ceduľky su super, vďaka za inšpiráciu. Škoda, že nemám dcéru, aby si ju inšpirovala. Tvoja mamka musím byť rada, že na ňu myslíš a snažíš sa splniť jej priania. Prajem pekný deň. Pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc milé cedulky. Obdivuju, když je někdo tak úžasně kreativní!
    A píseň? Tak ta mi pořádně pozvedla náladu!
    Děkuju ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kami, prajem krásnu dovolenku, užite si ju :-))Na sashe. sk chodím rada, ak má niekto blízky sviatok, pretože tam človek takmer stále najde to, čo potrebuje. Ahoj :-)

    Sandra, máš krásny blog, takže musím nakukovať. Prázdniny mi uletia a potom si tiež budem užívať, len tie poobedia ako ty. Alebo skôr doobedia v škole? :-PPP Jasné, že zastavím a môžeš aj ty. Maj sa krásne ;-)

    Bohužiaľ neviem meno, tak Anonymka, aj chatka je super a častokrát na nej môže byť lepšie ako na dovolenke. Aj my máme chatu, no nenašla som si k nej vzťah, takže som rada, ak na tú dovolenku ideme, ale aspoň mám na čo hromžiť :-D V tomto smere moja mamka môže byť naozaj rada, že ma má, lebo v darčekoch sa vyžívam :-) Snáď si Tvoj komentár poriadne prečítala, hah. Aj ja Tebe prajem pekný deň, papa ;o)

    Vivi, aj ja obdivujem niektorých ľudí akí sú zruční a čo všetko dokážu, Ja by som to mnohokrát nezvládla ani čiastočne tak ako oni. Nemáš zač, ja ďakujem za tvoj milý komentár. Ahoj :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné cedulky. Na dovolenou se asi dlouho nedostanu.

    OdpovedaťOdstrániť