nedeľa 7. septembra 2014

Štrbské pleso

Uvedomujem si, že prázdniny sú nenávratne preč a ja sa k nim akoby nostalgicky vraciam. No popravde som ku koncu leta nemala čas bloggovať, avšak veci, ktoré sa udiali musia byť zaznamenané a s Vami zdieľané.

Jedného dňa v polke augusta sme sa spontánne rozhodli navštíviť Štrbské pleso. A tak mi mamka o jednej poobede volá, že kde som a ja jej oznamujem, že na Štrbskom plese. Predstava na porazenie, čo? :o) Avšak šli sme len na otočku, žiadne túry, naša obuv a vlastne ani schopnosti by nám to nedovolili. Ale aspoň naše oči a fotoaparáty sa nasýtili.




Peňaženky sme až tak nezaťažili, najdrahšou položkou bolo cestovné, jedlo v podobe bryndzových halušiek bolo vskutku lacné, no v pomere s množstvom a chuťou sme zhodnotili, že tam menšia tatranská prirážka asi bude. Keďže som vo veku, keď už ako-tak viem odolať rôznym haraburdám, tak som okrem oblátok pre rodinu, ktoré ani z ďaleka neboli čerstvé, nekúpila nič iné. Tých stánkov a obchodíkov tam aj tak nebolo až tak veľa, ako tomu je napríklad na poľskej strane. Hold, my Slováci sa fakt nevieme predať. Ale týmto tiež chcem pozdraviť bratov Čechov, ktorých rodnú reč som tam počula častejšie ako slovenčinu, čo bolo viac než príjemné.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára