sobota 6. septembra 2014

Tip na skvelý darček - lietanie v Spišskej Novej Vsi

Keďže sa často snažím vymýšľať zaujímavé veci, nebolo tomu inak ani pri hľadaní vhodného darčeku na 18-ku pre mne veľmi blízku osobu. Napadol mi let lietadlom s prípadným pilotovaním, avšak zo začiatku som nemala šťastie a ponuky, ktoré som nachádzala sa točili okolo sumy 100€. Neskôr sa však na mňa tá mala potvorka usmiala a na portáli zlavadna.sk som našla skvelú, výhodnú ponuku na pilotovanie lietadla v Spišskej Novej Vsi. 20 minút stálo približne 40€.



 Na začiatku nás pilot informoval o lietadle, teda kadejakých technických veciach, zatiaľ čo ja som fotila. Let bol síce len pre jednu osobu (a pilota), no ja som mala úlohu dvorného fotografa a milého partnera na cestovanie. Potom nasledovalo 20 minút čistého letu, letelo sa nad Levočou a okolím. Počasie bolo krásne, skoro bez jediného mraku a teda nám hralo do karát. Zážitok to vskutku bol, teda aspoň obdarovaná osôbka si to pochvaľovala, tak hádam len nechcel potešiť moju zvedavú dušičku.

Takže, ak by ste hľadali vhodný darček pre takmer všetky vekové kategórie, keďže pri pilotovaní lietadla nepotrebujete vlastniť vodičský preukaz, dokonca nemusíte mať ani 18 rokov, stačí súhlas zákonného zástupcu a tiež nosenie dioptrických okuliarov nie je žiadnou prekážkou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára