sobota 13. apríla 2013

2013...

Je veľmi zaujímavé vrátiť sa niekam po dlhej dobe... Pospomínať, opäť nadobudnúť staré pocity. Tak isto to je aj s blogom. Prísť tu po viac než roku je trocha zvláštne, ale určite v príjemnom slova zmysle. Celý rok 2012 bol  neskutočne pestrý, plný zmien a skvelých okamihov. Áno, splnila som si sen, Paríž a aj Londýn bol navštívený, školský rok úspešne dokončený, leto dokonalé ♥. Skutočne leto' 12 bolo najlepšie leto v mojom v živote, nie len kvôli skvelej dovolenke na Kapverdských ostrovoch, ktoré by som určite odporúčala, ale najmä kvôli nezabudnuteľným chvíľam... Aj keď jeseň bola o čosi kritickejšia, viem, že zas príde len to dobré, lebo treba veci vnímať pozitívne,  a tak verím, že rok 2013 bude ešte lepší a každému sa splní to, čo v tomto roku chce dosiahnuť. Ja v tomto roku by som rada obnovila a prebrala k životu svoj blog a pevne verím, že budem mať potrebnú inšpiráciu pre zaujímavé písanie.
Na záver moja obľúbená pesnička (najmä na smutné chvíle), pravdepodobne ju už všetci poznáte, ale mne pri každom vypočutí spôsobí husiu kožu :o)) Je skvelá, ale v živote sa ňou radšej neriaďme, predsa nič by pre nás nemalo byť "impossible"- "nemožné".
Majte sa krásne :o)

1 komentár:

  1. milujem tu pesnicku :)
    Ahoj pozívam ťa na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť