piatok 24. februára 2012

Plnenie snov...

Na mladosti je vraj najkrajšie to, že človek je ešte plný očakávaní, snov, verí, že môže zmeniť svet a nie je skazený stereotypom. Teda neviem to celkom iste, ale viacerí ľudia mi to už povedali. A podľa počtu svojich snov, ktoré pribúdajú každou chvíľou, 100-percentne súhlasím :-)
 A tak tento rok sa teším, že si opäť raz jeden splním. Milujem totiž cestovanie. Nie však to dovolenkové, keď celé dni ležíte pri pláži, plávate a opaľujete sa. Jasné, že je to príjemné, ale po pár dňoch mi to začne liezť na nervy. Opaľovanie skutočne nemusím (preto som skoro stále cez leto biela ako stena), zo slanej vody ma často páli pokožka (nie, nie je to môj výmysel! :-D), teploty nad 25°C ma ničia a celkovo nemám rada ten dovolenkový stereotyp. No aby to nevyznelo nevďačne, myslím, že je fajn niekde zelaxovať a nabrať nové sily, no ja by som si to predstavovala nejako inak. Uprednostňujem chodenie po pamiatkách a nákupoch pred vypekaním sa. Myslím si, že je tam menšia možnosť nudy... Preto som celá bez seba, že na konci mája
(ja viem, že teraz je len koniec februára...) navštívim na pár dní Londýn & Paríž! *-* V Londýne som už pred 2 rokmi bola, no myslím si, že pre také krásne mesto návštev nie je nikdy dosť. A Paríž, môj obrovský sen, navštívim po prvý a snáď nie po posledný raz. Dúfam len, že mi nič neskazí plány a že všetko dopadne tak ako má.


Určite som sa nechcela týmto článkom chváliť, ale skôr poukázať na to, že snívať by sme mali vždy, bez ohľadu na náš vek, pretože nikdy neviete, kedy sa váš sen splní. A ak by sa aj nesplnil, aspoň človek má silu a nádej v živote...

Krásny víkend všetkým :-)

3 komentáre:

  1. aj ja mozno pojdem so chantal do pariza v lete!!! ja si to mesto romantizujem, lebo som ho videla iba vo filmoch, ale urcite to bude uzasne =)
    pekny vylet zelam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce ja som nenavštívila ešte Paríž ani Londýn alebo ktorékoľvek vzdialené mesto či krajinu, úplne sa vidím v tomto článku. Hlavne k NEláske k opaľovaniu a k láske k pamiatkám, či behaniu po meste. Páči sa mi tvoj blog a rada ťa budem sledovať! Ak by si náhodou chcela spraviť radosť aj ty mne, budem rada: http://peaceragazza.blogspot.sk/ . Pekný deň! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovedaťOdstrániť