streda 10. augusta 2011

Letný hara-kiri náramok

(Stále prebieha súťaž, viac info TU !!!)

Oprášila som si svoju starú obľúbenú činnosť a to hranie sa s korálkami. Už od mala som k nim mala vzťah, ktorý sa prejavoval tým, že som ich cmúľala (hrala som sa, že  mám cukrík a občas skončil aj v brušku :o)) alebo som si ich  vopchala do nosa. No proste láska na celý život ;-) Teraz som už prešla na zmysluplnejšie aktivity, takže si tvorím s pomocou koráliek náramky. Už veľmi dlho som tejto aktivite neverná, keďže ju podvádzam s obchodmi s bižutériou, ale po tom, čo som si kúpila maličký modrý prívesok s Pannou Máriou, aby ma ochraňovala a aj sa mi páčil, tak som sa pevne rozhodla, že oprášim staré gumky a korálky. A tak som niečo spichla. Na niekoho je možno dosť farebný, ale bolo to asi to najlepšie, čo som mohla spraviť. Celkom ma to opäť chytilo, takže už musím len nájsť nejakú dobrú galantériu (keďže jednu moju obľúbenú zrušili) a môžem ísť na to, lebo chuť mám :o)))




Ja viem, že to nič moc nie je, ale človeka poteší, ak si niečo spraví sám a podľa seba.  

Prajem kráááásnu stredu! 

Naty :-)

1 komentár:

  1. Ahoj, hlásím novou adresu blogu, přes starou se ke mně už nedostaneš :( www.sweethome-countryhome.blogspot.com zdraví Martina

    OdpovedaťOdstrániť