streda 9. marca 2011

Zajačica a la Maileg

Vítam Vás aj túto stredu s novinkami z domova i zo sveta. Dúfam, že ste Vy, milé ženy, boli nejako obdarované, ak nie tak nezúfajte o rok bude MDŽ znova a opačné pohlavie bude mať šancu na zlepšenie. Ja som mamku potešila 75 centimetrovým zajačikom, ktorý jej snáď bude oporou v ťažkých chvíľach. Taktiež ho mám zo stránky http://www.mimibazar.sk/, ako anjelku a spinkáčov, aj keď táto krásavica je od inej, rovnako šikovnej pani. Pre lepšiu predstavu prikladám fotky, možno sa zajka aj vám zapáči a nejakú si objednáte.
P.S.: Šatky som navrhovala ja!

Dúfam, že sa zajkuľka zapáčila. Ak nie, tak sa možno zapáčia už spomínané novinky "zo sveta". Neviem či ste počuli o tzv. sasankových papučiach. Sú to papuče, ktoré majú na spodnej strane našitú sasanku a tá dokáže zachytiť nečistoty zo všetkých hladkých povrchov, potom sa už len odlepí suchý zips a nečistoty vysypú. Taktiež sa nešmýkajú a dajú sa prať pri 40°C. No hotová D.OK.O.N.A.L.O.S.Ť. už len kúpiť. ;-)


O, ak hľadáte nejaký zaujímavý zápisník, tak vám dám dobrý tip. Skúste ísť do Panta Rhei kde predávajú knižku od autorky Rhondy Byrne, ktorá napísala knihu Tajomstvo - Kniha vďačnosti. Avšak ako kniha mi to vôbec nepripadá, keďže okrem pár výrokov sú tam len prázdne strany s riadkami. Mňa si táto knižka získala najmä svojím starodávnym vzhľadom. A ak si chcete o nej niečo viac prečítať, tak pridávam odkaz na stránku, kde je viac info :-) Rhonda Byrne Tajomstvo---Kniha-vďačnosti

1 komentár: