pondelok 7. marca 2011

Anjelská návšteva

Zdravím aj dnes, i napriek tomu, že sa nám začal nový týždeň, ja mám veľmi dobrú náladu. Veď akoby som aj nemohla mať dobrú náladu, keď k nám domov prišla toľko očakávaná "anjelská návšteva", ktorej by sa nevedel dočkať každý človek, nie len ja. (Dobre, oci, viem, že ty by si vedel odolať) Ak si stále neviete predstaviť, čo sa skrýva pod "anjelskou návštevou" nemusíte sa báť, doma sme sa nezbláznili. Jedná sa o hriešne Tilda veci, ktoré som už dávnejšie ospevovala a dnes mi prišli aj plody tejto veľkej mánie. Pokochajte sa aj vy, snáď aj vás aspoň čiastočne táto anjelka a dvaja spinkáči potešia ;-)


Tieto nádhery máme zo stránky http://www.mimibazar.sk/ kde nájdete naozaj mnoho paní, ktoré sú natoľko zručné, že niečo takéto dokážu vytvoriť.
A tak na záver vám chcem popriať, aby vás celý týždeň, ale nie len ten, ochraňovali anjeli. O, a nesmiem zabudnúť ešte na jeden odkaz: Milé ženy, k zajtrajšiemu sviatku Vám chcem popriať všetko najlepšie, aby si Vás muži naozaj vážili a aby Vás niečím milým i obdarili (môže to byť hocičo, predsa poteší aj milé slovo) :o)
P.S.: Áno, oci, za toto si zaplatil ... €

2 komentáre:

  1. No zbohom :)
    Ale ak to ma byt darcek k MDZ, tak fajn :"D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naty, teší ma váš komentárik a som rada, že som natrafila na vašu stránočku, ktorú si idem hneď aj prejsť :-) Fotky spinkáčikov a anjeločky sú krásne, teší ma, že som spôsobila takú radosť , lebo to ma teší najviac na všetkom, keď sú ľudia s mojou prácou spokojní :-) Tak dakedy nabudúce...

    OdpovedaťOdstrániť