pondelok 14. marca 2011

Súťažíme!

Nuž keďže máme za sebou len jeden z piatich náročných, pracovných dní  rozhodla som sa tento môj blog trošku oživiť a možno Vás, milí čitatelia, aj potešiť a to prostredníctvom súťaže. Pravidlá tejto mojej súťaže sú naozaj veľmi jednoduché. Ak chcete vyhrať tohto anjelika (viď foto), tak napíšte komentár o tom, čo sa Vám na tomto blogu páči a možno aj nepáči. Jedného/jednu z Vás vyžrebujem a ten šťastný/á mi pošle svoje kontaktné údaje na môj e- mail. Neplatíte nič :o) Súťaž končí 28.3.2011
Veľmi sa na vaše komentáre teším a prajem krásny a najmä pohodový týždeň! ;-)

P.S.: Anjelik je moja práca! :-)



Vaša virtuálna priateľka, zatiaľ iba študentka, niekedy veľká stresmenka, možno menšia rebelka, cez to všetko bloggerka! 
                Naty ;.)

8 komentárov:

  1. Asi najviac sa mi paci opis tvojej vlastnej osoby pred podpisom...vystihuje ta to...ale to je asi kvoli tomu ze ta trochu poznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som len teraz nasla tento blog..nechapem kde som sa doteraz flakala ze som ho nenasla :)))) takze idem ho pozriet cely...a hned som si ho dala medzi sledovane...pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Zuzka, ďakujem veľmi pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No,takže na Tvojom blogu sa mi najviac páči to,že každý článok,ktorý sem pridáš,má niečím zaujme a vždy sa dozviem niečo nové,ale taktiež aj Tvoj pisateľský talent.A samozrejme v neposlednom rade fotky,ktoré dávaš k článkom,rady a dobré nápady.Jednoducho krásny blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento blog je pekný svojim textom i obrázkami to je možno vedľajšie,no nesie v sebe Tvojho ducha to je na nom najkrajšie.Nepotrebuje viac slov kedže je úžastný,snád sa jeho sláva medzi končinami internetu nikdy nezmení. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Saška- ďakujem pekne, naozaj si veľmi milá ;-)
    Evita- Toľká chvála, ďakujem pekne :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak na tvojom blogu sa mi páči úplne, úplne všetko, od prvého slova až po posledné, aj fotky sú také originálne. Fakt úžasný blog.
    H. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, ďakujem veľmi pekne. Stihla si to, keďže dnes idem losovať.

    A všetkým zúčatneným prajev veľa, veľa sťastia, snáď keď nevyhrajete túto súťaž podarí sa Vám dáka iná :-)

    OdpovedaťOdstrániť