pondelok 28. marca 2011

Losovanie

Po neopísateľne dlhej odmlke som tu späť spolu s nie veľmi príjemným pocitom, pretože toto je podľa mňa najhoršia časť súťaže- vyhlásenie výhercu. Všetko prebehlo "kóšer" (s dozorom jednej zúčastnej- H., ktorá, bohužiaľ, nevyhrala) a snáď sa na mňa neobrátia zdrvení porazení, pretože mne je naozaj veľmi ľúto, že nemôžu vyhrať všetci, ale nezúfajte- ďalšie súťaže sú na polceste ;-)

                                                                       Zúčastnení:


hrali o:


avšak  výherca môže byť, len jeden a tým šťastným sa stáva...:


Nuž tak výherkyni prajem veľa, veľa, veľa zdravia, šťastia a pohody v prítomnosti tohto anjelika. A ostatní, nech nezúfajú, bude ešte viacero súťaží, do ktorých sa môžu zapojiť :o))

P.S.: Všetkým ďakujem za účasť, ja zas niečo vymyslím ako Vás potešíť :-P


2 komentáre:

  1. posielam obrovske gratulacie vyherkyni ... anjelik je krasnucky....tak si ho uzi :) a tesim sa na dalsie "potesenie" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem aj za výherkyňu, aj za pochvalu anjelika :-) A áno, akosi sa mi tie súťaže zapáčli, takže čoskoro prídu aj iné ;o)

    OdpovedaťOdstrániť