sobota 5. marca 2011

Pečiem, pečieš, pečieme...

Hneď ako prvé sa chcem ospravedlniť, že som akosi "zaspala na vavrínoch", aj napriek tomu, že východniari mali prázdniny. Nuž, ale viete asi aké to je, keď sú na práci dôležitejšie veci, ako tie čo vás bavia...
Týždeň, aj keď sa ešte neskončil, berme do úvahy len prežitú časť, bol napočudovanie dosť perný. Konali sa až dve veľké odovzdávania cien a to: Oscar a Český lev. Možno sa zaujímate o to, kto tieto ceny získal a možno vám to je ukradnuté. Dôležitejšie je, ako tieto "stresy" prežívate. (A ja som sa konečne premostila k názvu!).
Osobne ich zvládam vďaka sladkému ♥ A tak mi v hlave skrsol nápad niečo sladké a pritom jednoduché urobiť. A tralá- podarilo sa! Hoci si to doma zobkám sama (aspoň mám viac ;oP) som vcelku spokojná, aj keď by sa ešte pár múch dalo vychytať (možno viac než pár...) Tým šťastným dezertom, ktorý som si vybrala z veľkej ponuky na stránke http://www.varecha.sk/ bola klasická: Nepečená torta! Keďže sa mi nechce písať recept, tak som skopírovala link: http://varecha.pravda.sk/recepty/nepecena-maskrta-fotorecept/13887-pouzi.html A pretože nie som lakomá, darujem vám z nej časť.

Nechajte si chutnať! :o)

1 komentár: