sobota 26. februára 2011

Originálny stojan na sviečku ako darček

Som našťastie znovu späť s o niečo dlhším nadpisom, ako u mňa býva zvykom. Snáď viac ako nadpis zaujme obsah tohto článočku, ktorý sa bude týkať nášho domáceho "vyčínania", ktoré sa aspoň podľa mňa skončilo dobre :o) Keďže ideme na narodeninovú oslavu, tak len a len s vlastnoručne vyrobeným darčekom. A na veľké prekvapenie som skoro všetko na ňom urobila ja! :-P
Nuž a na výrobu tohto darčeka potrebujeme:
kartónovú konštrukciu stojanu (my sme ju kúpili), akrylovú farbu (alebo nejakú inú, ktorá dobre chytá na kartón), 3D nálepky, drevené číslice.
Postup je naozaj veľmi ľahký, nečudo, ak ho zvládnu naozaj všetci ;-):
1. Precízne namaľujeme kartón a počkáme kým vyschne.
2. Na suchý kartón nalepíme nálepky a číslice.
Naozaj všetko na tomto stojančeku je  veľmi ľahučké, ale predsa sa cení nápad a výsledok :o)



Dúfam, že sa vám náš výtvor zapáčil, my si dnes ideme vniesť do náš života trocha kultúry  a to tým, že ideme do divadla na predstavenie "Všetko o mužoch", tak snáď prekonáme to staré známe a dozvieme sa aj niečo viac. A ak náhodou nemáte dnes nič na pláne, tak si vezmite príklad od našej Leyly, ktorá má veľmi rada spánok ;-)

1 komentár: