sobota 20. decembra 2014

Vianočne trhy v Krakowe + Zakopane

Mesiac december je pre mňa tento rok mesiacom cestovania, a tak som časť z neho strávila v Poľsku, konkrétne v dvoch mestách, pričom obe sú mojimi veľkými srdcovkami.

Prvé z nich bolo tradične Zakopane, z ktorého si nesiem silný zážitok. Vianočnú atmosféru tam umocňoval sneh, ktorého síce bolo ako šafranu, no aj tak tam nespochybniteľne bol! Aká vzácnosť tohto roku!


V Krakowe sú trhy tradične na Rynku Glovnom, kde som ostala trošku sklamaná. Dav ľudí, samozrejme, chápem. No chýbala mi akási rozmanitosť ponuky. Oštiepky, varené víno, praclíky sú tradícia, no na veľké nákupy to tam nie je. Skôr tam vyplníte potreby svojho žalúdka :o) 
Trhy sú aj pred obchodným domom Galeria Krakowska, ktoré sa až nápadne svojou veľkosťou podobali na tie naše pred Auparkom. Po výlete som ostala trošku sklamaná.
Atrakcia v Galerii Krakowskej




Atrakcia v Auchane


1 komentár:

  1. No z krakovskych trhov som bola aj ja sklamaná minulý rok keď som tam bola na erazme, ale do toho Zakopaneho sa musím ísť niekedy pozriet

    OdpovedaťOdstrániť