streda 10. septembra 2014

Písmenkové náramky - toto určite musíš mať!

Určite ste o nich počuli. Náramky s písmenami sú v dnešnej dobe veľkým hitom a každý ich chce! Počuť o nich v rádiu, vidieť ich v časopisoch, či na internete.

Ja ako správna ovca som ich chcela tiež. Najskôr som si ich chcela zaobstarať dva, ale pri cene, ktorá bola 10€ za jeden, som si to rozmyslela. A tak som sa odtrhla od stáda a rozhodla sa, že si spravím tieto náramky sama. Viem, počin hodný minimálne Nobelovky!

Čo je ale dôležité, začala som tieto náramky ponúkať aj iným.
 Ak by ste mali záujem -
napíšte mi na e-mail imrichnaramky@gmail.com, 
prípadne ma začnite followovať na INSTAGRAME
alebo si pozri môj WEB.

Pre malú ukážku pridávam aj pár fotiek z dielničky :o)



Pre inšpiráciu na poskladanie si vlastného kúsku :o)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára