sobota 26. júla 2014

Ľahká, rýchla, skvelá torta (cheesecake) - RECEPT

Sladkého nie je nikdy dosť! Aspoň moje telo to tak vníma a bez sladkého neviem prežiť rovnako, ako sa bez torty nepatrí oslavovať narodeniny. A tak som opäť robila brajgel v kuchyni dúfajúc, že z toho niečo dobré vzíde. Recept je nenáročný, však sebakritika pre mňa nie je cudzí pojem.

Ingrediencie: 
korpus kúpený/ urobený doma/ prípadne 1 balíček Bebe keksov rozdrobených s maslom
500g jemného tvarohu
300g čokolády
100g čokolády na varenie
ríbezle/ iné ovocie
2 smotany na šľahanie

Postup: 
1. Na celý korpus husto poukladáme ríbezle, prípadne iné ovocie.
2. Nad parou roztopíme 300g čokolády - hocijakej (ja som dávala bielu, lebo je oslávencova obľúbená).
3. V miske si vyšľaháme celý tvaroh spolu s jednou celou šľahačkovou smotanou a prišľaháme k tomu roztopenú čokoládu.
4. Hmotu vylejeme na na korpus s ovocím, uhladíme a dáme do chladničky.
5. Zatiaľ si roztopíme 1 čokoládu na varenie a primiešame ju k 140 ml šľahačkovej smotany. Vznikne nám poleva, ktorú vylejeme na tortu a necháme stuhnúť.
6. Zo zvyšných 110 ml smotany som spravila šľahačku a použila ju na dozdobenie.

Výsledok síce mohol byť estetickejší, ale snaha sa cení ☻☺


PEKNÝ LETNÝ TÝŽDEŇ!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára