utorok 1. júla 2014

Bratislava & Parndorf

Víkend som netrávila doma, ale v našom krásnom hlavnom meste (aj napriek faktu, že som z východu, mám rada Bratislavu) a v ešte krásnejšom hoteli NH Gate One, ktorý je hneď v blízkosti nákupných centier Ikea a Avion. Hotel si ma naozaj získal, vďaka booking.com, sme mali ubytovanie na 1 noc pre 2 osoby s raňajkami a voľným vstupom do wellness (menší plavecký bazén, výrivka, 2 sauny) za sumu 60€, čo bola naozaj smiešna cena v porovnaní s luxusom, ktorý nás čakal. Takže len a len vrelo odporúčam :-)

Keďže sme šli iba na otočku, nič viac ako Parndorf a Ikeu a hotel som nevidela. Ale nevadí, účel som splnila. Bola som tam? Bola! V Parndorfe bolo, samozrejme, dosť ľudí, krásne sobotné programy pre rodiny s deťmi. Cesta bola bez akýchkoľvek nepríjemností aj bez pokút. Naspäť sme síce trošku poblúdili, no aspoň sme videli ešte viac z krásnej slovenskej prírody v podobe mohutných liptovských kopcov. FAKT ma ohromili. No zároveň som celým srdcom ľutovala ľudí tu žijúcich počas zimy. O koľko je ľahšie žiť v našich králikárňach obklopených betónom. Aký komfort! V Rakúsku aj Bratislave bolo krásne počasie, nemilé prekvapenie nás čakalo až doma, lebo tu skoro každý deň iba prší. Asi zákon schválnosti, keď už sú tie prázdniny... 
 Prajem krásne leto :o))
Hotelová izba

Kúpeľňa

Wellness

Úplne ma dostala servítka pri raňajkách s linajkami a s nápisom INSPIRATION CAN HIT YOU AT ANY TIME/ INŠPIRÁCIU MÔŽETE DOSTAŤ KEDYKOĽVEK - páčia sa mi drobné detaily, najmä ak sú praktické a toto rozhodne je! Ja osobne zbožňujem písanie po servítkach. Takže ak raz budem mať hotel, tak TOTO bude prvá vec, ktorú si dám spraviť!

Parndorf

Krásne počasie v Parndorfe
Hotel
Hotelová recepcia

Parndorf - uličky




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára