nedeľa 12. februára 2012

Nuda robí svoje...

Osobne si myslím, že častokrát najlepšie nápady vznikajú počas nudy. Dokonca dnes sa mi to na vlastnej koži potvrdilo. Po asi roku som zo svojej škatule, v ktorej ukrývam všetky svoje haraburdy, ktoré síce už nepoužívam, no nemám to srdce vyhodiť ich (ale o mojej starinárskej povahe, vďaka ktorej sa veľmi ťažko zbavujem vecí, niekedy neskôr) podarilo vyhrabať asi 5 rokov starú, malú kartónovú krabičku. Čo si budeme klamať, nevyzerala veľmi vábivo... Veď preto aj v tej krabici skončila. No keďže som poobede trpela nudou rozhodla som sa vylepšiť ju. Potrebovala som na to len akrylové farby, sieťovanú látku, nejaké nálepky, nožnice a lepidlo. A tiež veľkú dávku trpezlivosti, keďže som si nezvolila práve najlepšie lepidlo. Z vlastnej skúsenosti vám radím, že s lepidlom na papier toho veľa nezmôžete... A aby neostalo len pri slovách, pridávam aj fotky, aby ste premenu mohli sami posúdiť. 

Pred:


Po:


(Fotky sú trošku nekvalitné, keďže som ich fotila narýchlo mobilom..)

1 komentár: