sobota 17. decembra 2011

17.12.

       (Stále prebieha moja vianočná súťaž, viac info TU)

Sedem dní pred Vianocami môžem hrdo prehlásiť, že s darčekmi mám pokoj. Dokúpené, dobalené, dorobené! :-) Aj keď to bola makačka, teším sa, že obdarovaných poteším (teda mala by som, keďže z tých darčekov mám sama ohromnú radosť :-P) . Doma pokračuje proces dozdobovania a k nemu mamka pridala aj variácie pečenia. Medovníčky sú už hotové a ja ich pomaly vyžieram :-P Už ma pomaly chytá vianočná nálada, deň za dňom otváram okienka na adventnom kalendári a odrátavam zostávajúce dni. Aj keď počasie tu u nás je nanič a pripomína mi skôr október, také nezvyčajné teplo.  No inak všetko ostatné nasvedčuje tomu, že Vianoce sú predo dvermi.





Peknú sobotu prajem :-)) 

3 komentáre:

  1. Krásné fotky. Dárky mám nakoupené, ale vůbec nevím, kdy je zabalím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to bolo radost rozbalovat takto zabalene darceky:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toľko krásnych darčekov, určite ste mali úžestne Vianoce. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť