sobota 3. decembra 2011

My giveaway/ Moja súťaž ♥



Tak ako mnohé iné bloggerky aj ja v tomto predvianočnom období obohatím svoj blog o súťaž. V poradí už treťou :-) No narozdiel od iných dám, moja súťaž bude trvať až do 12. januára, do dňa kedy môj blog oslávi 1 rok. Výhrou budú mnou vyrobené veci. Niektoré som tu už zverejnila, iné nie. Chystám sa aj na tvorivé dielne, takže sa snáď niečomu priučím a výherný balíček bude o niečo bohatší. No konkrétne, čo v ňom bude si nechám pre seba a bude to dúfam milé prekvapenie.


Pravidlá súťaže sú už konečne jednoduché a jasné:
1. Byť followerom/ čitateľom môjho blogu.
2. Napísať komentár pod tento článok, obsahujúci Váš e-mail.


Prajem všetkým veľa šťastia :-) 

15 komentárov:

  1. Naty...to znie tak velmi zahadne...ze sa musim zapojit do tejto stutaze .)
    A zároveň ti prajem vela vela inspiracii po dalsie roky blogovania...aby sme sa tu stretavali co najdlhsie a hlasne s usmevom :)
    pa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja sa do takejto skvelej súťaže musím zapojiť :-) dilda@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeee vyborna sutaz :P
    l.liptakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Naty,ako som sľúbila,zapájam sa do súťaže a prajem veľa novej inšpirácie a verných čitateľov. S

    a.visnerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juchuu, konečně i soutěž, které se můžu zúčastnit i já sama a navíc jsem dost zvědavá, co by v balíčku mohlo být ;-D Mail je styx777@seznam.cz, přeji veselého Mikuláše!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja sa zapájam, prekvapká mám rada :) monicainessence@gmail.com
    a aj ja sa bojím krvi, aj injekcií k tomu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Naty, dnes som objavila Tvoj blog. Ja som tiež východniarka z malého mestečka trošku ďalej na východ niečo cez 80 km. Zapájam sa samozrejme do súťaže, veď kto by sa nepotešil vlastnoručne urobenému darčeku. Teším sa na vzájomné návštevy.
    Emily
    P.S. xandra48@pobox.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, máš úžasný blog. Až do 12 januára ti držím palce,aby tvoj blog stále fungoval.Máš totu naozaj pekné. Aj ja sa chcem zapojiť, orshikaa@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento blog mám strašne rada kedže sa podaril od jeho začiatku a drží sa svojej kvality :-)
    eva.ondicov@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ááá tak na poslednú chvíľu sa zapájam aj ja. máte krásnu vianočnú výzdobu! pekný deň.
    vlantra@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak skusím šťastie aj ja :o)
    Tereza.Hiblarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj ja by som skúsila šťastie ;)

    ariadneella.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od minulého roka sa zapájam do všetkých súťaží a nemôžem opomenúť túto. Ďakujem za nápaditý a kultivovaný blog. provi2103@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak som zvedavá na tie vecičky ;)
    kikush235@pobox.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dostala som sa k tvojmu uctu nahodou pri hladani receptu na nealko puncik a velmi sa mi paci, milujem sutaze, preto sa zapajam:-)

    OdpovedaťOdstrániť