sobota 26. novembra 2011

Goodbye autumn

Áno, presne tak. Jeseň už isto odchádza. Namiesto nej tu už začína panovať zima. Veď bolo aj na čase, keďže sa zajtra rozhorí prvá sviečka na adventnom venci, a tým pádom sa začne obdobie späté s najchladnejším počasím.  Dnes o polnoci som dokonca zažila prvú guľovačku prvé ohadzovanie sa tou jemnou bielou hmotou, no na môj veľký smútok som ráno už svoj zážitok nemala  čím obhájiť, pretože mínusové teploty boli fuč a s nimi aj sneh... Ale nevadí. Určite sa ho ešte dočkáme a snáď sa nám pošťastí a aj štedrovečerná atmosféra bude umocnená prítomnosťou toho obľúbeného bieleho páperia.

K svojmu rozprávaniu pridám aj pár spomienkových fotiek na tohtoročnú jeseň :-)





A aby ste aspoň raz videli moju pravú tvár, pridám ešte jednu svoju fotku s jesenným nádychom 

Majte sa krásne a užívajte si toto úžasné predvianočné obdobie :-) 

N.A.T.Y

4 komentáre:

  1. Ahoj Naty, konečne som zablúdila k Tvojmu blogu a uznávam krásne fotečky.....a ostala som aj trošku prekvapená... si sympatické žieňa, na moje počudovanie som si Ťa predstavovala staršie :-))) pekné dni... Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kami, ahoj. Ďakujem pekne za pochvalu aj za milú návštevu. Čo sa týka môjho veku, viem, že to dosť tak vyzeralo. Ale popravde mi to aj celkom vyhovovalo, keď si ľudia mysleli, že je vyšší. Neviem, ale asi to bol aj môj zámer, no nakoniec treba niekedy ukázať aj "pravú tvár" :-P Maj sa krásna, papa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ne len zatiaľ to vyzerá stále len tak jessenne, aspon u nás, a ja by som už tak chcela zimu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lulu, aj u nás je to ešte stále taká pochmúrna jeseň. Hmla, tma, no žiaden sneh. Snáď sa to časom zmení.

    OdpovedaťOdstrániť