nedeľa 17. apríla 2011

Pečené raffaelo

Tak a končí sa nám jeden týždeň, začína druhý o niečo výnimočnejší, keďže práve dneškom (Kvetnou nedeľou) sa začína Veľká noc- pre niekoho obdobie otravných olievačiek a šibačiek, ale pre iných má omnoho hlbší význam. A keďže ja tak rada pečiem, ale potom to aj jem :-D tak som niečo nové, u nás doma ešte nedskúšané vyskúšala:
                                               Pečené raffaelo

Suroviny: na cesto: 2 celé vajcia, 1 hrnček kr. cukru, 1 vanilkový cukor, 2 hrnčeky hladkej múky, 1 prášok do pečiva, 1 hrnček mlieka
na posýpku: 1 hrnček kokosu, 2 vanilkové cukre, 1/4 kr. cukru
+ 1 šľahačková smotana
Postup: Vajcia poriadne rozšľaháme , pridáme kr. cukor a vanilkový cukor. Potom primiešame hladkú múku, prášok do pečiva a mlieko. Zmes vylejeme na vymastený  a vysypaný plech.
Zvlášť v nádobe si poriadne premiešame kokos, kr. cukor a vanilkové cukre. Touto zmesou posypeme ešte surové cesto. Nakoniec dáme koláč upiecť do zlatista 180°C na 15- 20 min. Pozor! na kokos, aby sa nespálil.
Upečený koláč rovnomerne polejeme smotanami a necháme vychladnúť.

A nestrácajte úsmev na tvári, pretože nikdy neviete kedy Vám život ukáže svoju horšiu tvár. Začnite si vychutnávať aj maličkosti, ktoré ste zatiaľ brali ako samozrejmosť, tak ako ja som si vychutnala tento koláč :o)

Ako sa vraví v mojej obľúbenej relácii- Bez servítky (mám ju rada, aj napriek tomu, že nie som kuchárka)
"Do zjedenia, priatelia!"
                Naty ;.)


1 komentár: