nedeľa 10. apríla 2011

Vyznanie

Dnes som sa rozhodla obohatiť tento môj blog o niečo hlbšie ako len o moje chvíľkové radosti. Musím sa priznať, že tento krátky príbeh, ktorý sem vkládam, som nevymyslela ja, ale zapáčil sa mi natoľko, že budem nachvíľu kopirantkou :-D Takže tu to je:

Syn dal matke lístok, na ktorom stálo: " Účet pre mamu od syna"
Podal jej ho so zvláštnym pohľadom. Mama si osušila ruky o zásteru a pomaly čítala:
Vypletie záhonu: 1 euro
Upratanie izby: 1,50 euro
Nákup: 0,50 euro
Stráženie sestry
: 3 eurá
Dve jednotky: 2 eurá
Každodenné vynášanie smetí: 1 euro

Celkom: 9 euro
Maminka sa na chlapca nežne pozrela. Zobrala pero a na druhú stranu lístku napísala:
Deväť mesiacov nosenia pod srdcom : 0 euro
Všetky prebdené noci, keď si bol chorý: 0 euro
Všetky objatia, keď ti bolo smutno: 0 euro
Všetky osušené slzy: 0 euro
Všetky veci, ktorým som ťa každý deň učila: 0 euro
Všetky raňajky, obedy, večere, desiaty, natreté chleby: 0 euro
Každodenná starostlivosť: 0 euro

Celkom: 0 euro
S úsmevom podala lístok synovi. Ten ho prečítal a cítil sa zahanbene. Otočil lístok a pod svoj účet napísal: "Vyrovnané!"
Potom maminku objal a dlho sa k nej tisol. Keď sa v osobných a rodinných vzťahoch začne počítať, je koniec všetkému... Láska je buď zdarma, alebo vôbec nie je...


Aj keď v tomto príbehu vystupuje syn, je to vlastne úplne jedno. Takže: MAMI, MILUJEM ŤA!!! ♥  Pretože si tá najúžasnejšia matka a manželka aká na tomto svete bola!

A keď už som tá kopirantka, tak poriadna :-D a musím tu pridať jeden krásny obrázok.
A nezabudnite svojim blízkym vyjadriť, ako ich máte radi, pretože nikdy neviete kedy bude neskoro...

Krásnu nedeľu Vám praje: 
                                                                                              Naty ;.)

3 komentáre:

  1. Natálka, aj keď viem že nechceš aby som ti komentovala tvoj blog, musím to urobiť. Takéto vyznanie si ani nezaslúžim. Ďakujem za všetko čo pre mňa robíš a hlavne že si. Najmä teraz si mojou veľkou oporou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naty to je krásne,napísala si to úprimne a to je na tom najkrajšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Natálka je to veľmi krásne, dojalo ma to k slzám. Mama je na teba veľmi hrdá. Musím sa ti priznať, že ja tiež a veľmi. Jana

    OdpovedaťOdstrániť