nedeľa 23. januára 2011

Pozor! Mamka tvorí...

Nuž víkend máme pomaly, ale iste za sebou a určite sa všetci veľmi tešíme na začiatok týždňa. Osobne som naozaj veľmi nedočkavá, že Saši? :o) Tieto dva dni boli pre mňa o čosi pernejšie ako zvyknú, ale aspoň som sa nenudila. Sobotu sme si spríjemnili kultúrou, keď sme navštívili Štátne divadlo. Predstavenie Tom, Dick a Harry bolo naozaj vynikajúce...

... ale mamka sebe aj mne tento víkend pozitívne okorenila svojím hobby. Zas niečo pekné a teraz aj úsmevné vyšila. Už je táto krásna výšivka zarámovaná a zdobí nám kuchyňu...

Pokochajte sa ňou aj VY :-)) :


Mne sa naozaj páči a už sa teším na to, čo zas mamka stvorí ♥

P.S.: Ospravedlňujem sa za to, že sa chválim vecami, ktoré som nevytvorila, ale naozaj teraz nemám čas a nemôžem za to, že mám tú najdokonalejšiu MAMINU na svete ♥ Ospravedlňujem sa, že som teraz urazila ostatné matky, ale pre každé dieťa je tá jeho najlepšia!! A aby ma ľudia ešte viac znenávideli, chcem povedať, že mám aj toho najlepšieho OTCA♥, ktorý dnes oslavuje krásnych 30 rokov... (nie práve 30, ale vyzerá na to ;-) )

2 komentáre: