piatok 28. januára 2011

Návrat

Po dlhšej a nie veľmi chcenej odmlke sa k vám opäť hlásim s celotýždenným zosumarizovaním. Týchto päť dní pre mňa bolo dosť hektických, kvôli vysvedčeniu, ktoré dopadlo podľa očakávania. Mamka stihla opäť vytvoriť nejaké to dielko, avšak zatiaľ je zavreté v skrinke, keďže sa pre neho nenašlo vhodné miesto :-( ...


... Ja som v poslednej dobe dosť nešťastná, pretože nás počasie nemilo prekvapilo. Sneh nás znova zasypal a milovaná jar je v nedohľadne, ale ja som si dnes urobila radosť kúpou malých drobnôstok. Po pozretí filmu Coco Chanel, mimochod bol fantastický ♥, som sa opäť na dobu neurčitú zamilovala do *Francúzska*. Náušnice, ktoré som si zaopatrila hovoria samé za seba :o))



P.S.: Doma tvrdo bojujeme proti zimnému počasiu novým jarným kvetom- hyacintom, ktorý nám krásne rozvoniava nie len v kuchyni, v ktorej je umiestnený, ale v celom byte :-*

5 komentárov: