piatok 14. januára 2011

Hobby (ak sa to tak dá nazvať)

Vítam Vás aj dnes... Chvalabohu, je už piatok a moja skvelá kamarátka Saška mi volala, aby som aj dnes niečo napísala, tak a JA som si jej slová vzala k srdcu. Dnes napíšem niečo viac o tom čo ma baví...

... kedže od prírody nie som nejako výtvarne zručná /neviem kresliť, šiť, modelovať.../ robím veci, ktoré sa nedaju nijako pokaziť. Sú to naozaj veľmi ľahké, povedala by som až primitívne koníčky. Ale tak nie každý vie ušiť krásne tilda postavičky. A aj my "mľandravý" sa chceme nejako rozvýjať a robiť veci, ktoré nás aspoň na chvíľu naplnia šťastím a zadosťučinením. Ja vyrábam náramky. :-D Viem znie to možno smiešne aj ja sama sa pri týchto riadkoch chichocem :o) Robím ich pre radosť blízkym, no najmä sebe... Sú úplne jednoduché, snáď počase sa vypracujem a budem tvoriť aj niečo zložitejšie.




P.S.:Urobila som aj nejaké "umelecké" :-D fotky. Viete nemám zrkadlovku ani žiadny premakaný foťák, takže sa výburim pri upravovaní  fotiek :-P Možno snáď neskôr rozbijem prasiatko a kúpim si niečo kvalitnejšie....

5 komentárov: