sobota 15. novembra 2014

Môj život vo fotkách

Po dlhšej dobe sa zas hlásim. Akosi nestíham. Priznávam, neviem si celkom dobre usporiadať čas, no nevzdávam sa a dúfam vždy v lepší zajtrajšok. 

Moje posledné dni sa okrem zhonu nesú aj vo víre klasických krátkych prechádzok s mojím trhačom viď foto č. 1. Celkom rada sa fotí a uznajte, že jej to sekne.


Na fotke č. 2 môžete vidieť jedinú umelú časť zo mňa, z ktorej mám zakaždým obrovskú radosť, keďže moje prirodzené nechty stoja jedine tak za súcitný pohľad a k tomu sa aj strašne lámu. Ohrýzanie nechtov nebol najlepší nápad. Vďaka tomu, kto vyvinul metódu umelých nechtov. 



Tretia fotka vystihuje konkrétne dnešok. Trošku zhonu, no konečne som po týždňoch márneho hľadania našla vhodné šaty na stužkovú. A sladká káva bola malou odmenou odo mňa pre mňa, že som sa konečne rozhodla.



Posledná štvrtá fotka predstavuje moje "živobytie" (znie to lepšie ako hobby). Proces rozhodovania je vždy najťažší a najdlhší, no aj to patrí k tomu, a tak vymýšľam stále viacero návrhov, aby som ulahodila každému. 

Prajem Vám krásny predĺžený víkend :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára