utorok 12. augusta 2014

R.I.P ROBIN

Dnes ráno som sa dozvedela, že tento svet opustil vlastným pričinením ďalší známy človek a to Robin Williams. Filmy s ním mám rada a jeho slovenský dabing mám asi najsilnejšie zafixovaný. I keď nepatril medzi tých mojich naj naj hercov a jeho smrť ma až tak hlboko nezasiahla, veď som ho nikdy osobne nepoznala, uvedomila som si celú tú iróniu života. Skutočne asi tí, ktorí sú navonok najšťastnejší, tí, ktorí zabávajú okolie najviac, tí, ktorí o sebe dávajú vedieť, presne tí, o ktorých by ste to nikdy nepovedali, sú tými, ktorí najväčšmi trpia a bojujú so svojím vlastným vnútrom. Preto by sme mali byť všímaví voči svojmu okoliu a dávať viac lásky než nenávisti. Veď nikdy nevieme, čo sa stane a kedy kto uvažuje nad tým najhorším.
Odchod Robina Williamsa je pripomienkou toho, že tí, ktorí nás rozosmievajú najviac, často bojujú s najväčšími démonmi...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára