sobota 14. januára 2012

Tamtadadááá!

A tak síce trošku neskôr, ale len o 2 dni, ukončujem svoju súťaž, ktorá vznikla pri príležitosti narodenín môjho blogu. (pozn. autora- Dvanásteho januára oslávil 1 rok). A tak som toto jubileum nechcela oslavovať len sama, ale potešiť aj Vás, milí moji, bez ktorých by to proste nešlo.

Výhercu bez akýchkoľvek preferencií vybral Random, ktorý mi všetko uľahčil. Ráno som ho zapla a on rozhodol, preto všetky sťažnosti, prosím, adresujte jemu :-)

Tým šťastným je: 

GRATULUJEM!

Všetkým ostatným chcem adresovať slová útechy, že výhra nie je všetko. Sama by som najradšej výhru dala každému. Bohužiaľ, nedá sa... 

Krásny a čarovný víkend prajem! :-)

2 komentáre:

  1. gratulujem Dia. a Naty tebe prajem ešte veľa takýchto krásnych "výročných" súťaží. som rada, že som sa zapojila :). pekný večer. v.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne :-) Pekný deň prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť