sobota 7. januára 2012

Nový rok - nové záčiatky


*Nezabúdajte na moju zaujímavú súťaž, viac   info TU

Síce tu už ten nový rok máme dlhšie, ale kvôli tomu, že som bola odcestovaná a bez prístupu na internet, som sa k nemu nemohla vyjadriť skôr. Teda skúste, prosím, prehliadnuť tých 7 dní :-)

Neviem ako vy, ale ja nový rok vnímam ako novú štartovaciu dráhu, na ktorej sa dá začať odznova. Samozrejme, nie vo všetkých prípadoch, tých prípadov, v ktorých sa dá začať odznovu je aj tak dosť málo. Ale človeka poteší pomyslenie, že začína niečo nové, aj keď to zásadnou zmenou asi nebude. Pre mňa bude tento rok výzvou a dúfam, že ho zvládnem podľa svojich predstáv, keďže latku som si dala dosť vysoko.

Tento hodnotný článok ukončujem prianím pre všetkých svojich čitateľov, ale aj pre náhodných okoloidúcich, aby bol rok 2012 podľa ich predstáv a aby bol lepší ako rok minulý. 



3 komentáre:

  1. Naty, prajem ti stastny novy rok, aby si zvladla vsetky výzvy ktorým budeš celit a ktore mas cez rok naplanovane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, ďakujem veľmi pekne, aj Tebe prajem šťastný nový rok, nech sa Ti stále tak skvelo darí s blogovaním :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naty nech vyjde všetko v tomto roku, tak aby ste bola spokojná. Nech hrdo dosiahnete na svoju latku. v.

    OdpovedaťOdstrániť