streda 6. júla 2011

To je krásne ♥ ...

Dnes sa chcem s vami podeliť o dve videá, ktoré sa mi naozaj hrozne páčili a myslím, že by sa mohli páčiť aj vám. A ak máte možno zlú náladu určite vám ju zdvihnú :o)

Toto prvé video si pozrelo ohromných 29 miliónov ľudí, takže niečo na ňom asi bude...


A druhé video sa taktiež týka zvieratiek, konkrétnejšie najlepšieho priateľa človeka- psíka-, ktorý je naozaj skvelo vycvičený. Asi budem musieť začať Leylu  dôkladnejšie cvičiť :-P


No nie sú tie zvieratká prekrásne? Ja si myslím, že sú :-) Snáď sa vám videá páčili.
Prajem vám krásny zvyšok, nielen stredy, ale aj týždňa.

(Nezabúdajte, chystám pre vás súťaž! :-P)
                                                                                                            Naty ;.)

5 komentárov:

  1. Ten psik je jednoducho uzasnyyyyy!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naty, píšeš veľmi pekne a zaujímavo. Tvoje vyznanie pre mamku som si prečítala 2 krát a dojalo ma to k slzám. Ta mačička nemá chybu. Prajem ti veľa zdaru pri písaní.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marianka- Aj ja si myslím :-)

    Anka- Ďakujem veľmi pekne za pochvalu aj za želanie. Tá mačička, či už veľká alebo malá, sa mi nesmierne páči, lebo obe sú podľa mňa strašne podobné ľuďom. Ešte raz vďaka, prajem príjemné čítanie :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naty, palec hore. Mačiatka sú úžastne. Pekný blog, teším sa na ďalšie príspevky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suzi, ďakujem pekne :-) Máš sa na čo tešiť, naozaj :-)

    OdpovedaťOdstrániť