sobota 9. júla 2011

Pozri si to! :-)

Viem, asi to s tými videami preháňam, ale keď youtube v sebe skrýva častokrát také skvosty, že sa im jednoducho nedá odolať. Tentoraz to však už nie sú milunké zvieratkovské videá.
Prvé video je o čosi dlhšie (má 13 minút), ale oplatí sa ho pozrieť dokonca. Je o východnom Slovensku, no podľa mňa je jedno, o akej časti Slovenska je. Dôležitejšie je, že nám toto video ukáže poklady, o ktorých možno ani sami nevieme. Sú tam aj Košice, čomu som sa osobne potešila, no čomu som sa potešila ešte viac, je fakt, že vyznie skutočná krása Slovenska :-)))

Druhé video je práca mladých ľudí z Košíc. Je to akože reklama na H&M, čiže nie je pravá. No mne sa aj napriek tomu páči. A oceňujem aj veľký kus kreativity, ktorý do tohto len dvojminútového videa jeho tvorcovia museli vložiť.  Tak a dosť bolo rečí, pozrite si to! :-))

Tak čo páčili sa? :-)) 

                             Naty ;.)

2 komentáre:

  1. Reklama na HáeMko je skvělá! Opravdu jsem se pobavila, je udělaná s citem a vtipem!
    Tleskám.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že sa páči. Aj mňa zaujala, no najmä pobavila a bola som dosť prekvapená, keď som sa dozvedela, že táto reklama je prácou iba 16- ročných mladých ľudí :-P

    OdpovedaťOdstrániť