nedeľa 13. februára 2011

Valentín

Nuž po týždni leňošenia som konečne späť! Keďže už zajtra je Valentín, rozhodla som niečo napísať, aby som náhodou nebola "out". Veľmi tento sviatok nemusím, skôr 14. február beriem ako deň pred mamkinimi narodeninami, ale tak čo by som už len o jej narodeninách napísala. :-D Doma sme si radšej urobili "Malinové pokušenie", aby sme si osladili život, keď nám už osud nedopraje.

Malinové pokušenie
Ingrediencie: 300 g mrazených malín, 2 balíčky škoricového cukru, mletá škorica podľa chuti, rum podľa chuti, 300 ml šľahačkovej smotany, 2 balíčky stužovadla šľahačky




Postup: 1. Maliny necháme rozmraziť, niekoľko si necháme na ozdobu, ostatné dáme do hrnca, zohrejeme a potom rozmixujeme. Pridáme rum.
2. Smotanu vyšľaháme so stužovadlom a škoricovým cukrom. Vyšľahanú šľahačku dáme do zdobiaceho vrecúška.
3. Rozmixované maliny rozdelíme do pohárov, na ne nastriekame šľahačku, povrch posypeme škoricou a ozdobíme zvyšnými malinami.

A niečo na pobavenie: Nikdy som si nemyslela, že pri kúpaní psa zažijem toľko srandy. Leyle sa tento proces natoľko nepozdával, že sa rozhodla pre útek. Lenže pre 25 cm psa je skok z vane nepredstaviteľný, tak si zvolila skôr šplhanie. A vyzeralo to asi takto:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára