štvrtok 20. januára 2011

Anjeli

Dobrý deň Vám prajem a hneď na úvod sa chcem ospravdelniť, že som včera bola na toľko lenivá, že som nenapísala žiaden článok. Sľubujem, že sa budem snažiť, aby sa takáto situácia nestávala často 3:-))

... Aby ste boli opäť o niečo múdrejší, tak sa s Vami podelím o jednu informáciu. Dnes 20. januára sa narodil Dmitrij Ivanovič Mendelej, ruský fyzik, ktorý vymyslel tu "skvelú" vec ako Periodickú tabuľku chemických prvkov. A chúďatká deti sa ju musia v školách "drviť".

... No ale prejdime k dnešnej téme. Popri tom ako som prechádzala po našom byte som na niečo zaujímavé prišla :-D Doma mame dosť veľa prvkov týkajúcich sa anjelov. Nikdy sme sa o niečo takéto nesnažili, prišlo to akosi samo... Niesme ani nejako poverčiví, samozrejme, najviac anjelov je v mojej izbe :-P (Nataliasovia)Ale myslím si, že  nie je toho až tak veľa, na prvý pohľad to ani nevidno a čo je hlavné vyzerá to dobre (aspoň podľa mňa) :o))

Posúďte sami:



P.S.: Či už máte alebo nemáte doma nejakých anjelov aj napriek tomu, nech Vás ochraňujú 3:o))

5 komentárov:

  1. mala si tam dat aj autoportret, takto zbierka anjelov z bytu nie je uplna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný: No nechcem sa chváliť a ani sa mi nechcelo fotiť celú rodinu :-D
    sasina026: To by nebola izba bez anjelov :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...minule som pri utieraní prachu tiež skonštatovala, že sa u nás tí anjeli nejak premnožili :-)) ... Naty ... máš krásny blog ... občas nakuknem ... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Snáď úmerne s množením anjelom sa množí aj dobrá energia ;-) A ďakujem pekne, milé slovo vždy poteší :o)

    OdpovedaťOdstrániť