pondelok 17. januára 2011

17. január

Vítam, Vás, aj dnes 17. januára v deň, ktorý je podľa vedcov najdepresívnejším v roku! Zapríčiňuje to vraj škaredé počasie vonku, opadnutie ponovoročného nadšenia a dĺžka čakania na leto...

... u mňa tento deň nebol nejako zvlášť výnimočný a prirovnala by som ho skôr k tým nepodareným, avšak určite nie k najhorším. Tiež si myslím, že je veľmi komplikované určiť "najdepresívnejší" deň v roku, pretože ľudia si nájdu vždy čas na "depky" nezávisle od ročného obdobia. Ale štatistiky sú štatistiky...

Ďalšou novinkou dňa bola informácia, že sa zmenili znamenia zverokruhu. Každé jedno znamenie sa údajne zmenilo  a pribudlo vraj aj nové znamenie- hadonos. Dôvody na jeho zmenu sú také, že od vzniku kalendára  pred 2000 rokmi sa kalendár posunul o celý mesiac.

A takto nejako vyzerá aktuálny zoznam znamení zverokruhu:
Kozorožec 20. január - 16. február
Vodnár 17. február - 11. marec
Ryby 12. marec - 18. apríl
Baran 19. apríl - 13. máj
Býk 14. máj - 21. jún
Blíženci 22. jún - 20. júl
Rak 21. júl - 10. august
Lev 11. august - 16. september
Panna 17. september - 30. október
Váhy 31. október - 23. november
Škorpión 24. november - 29. november
Hadonos 30. november - 17. december
Strelec 17. december - 19. január
Nuž nie som s touto zmenou veľmi spokojná, pretože mi vyhovovalo byť býkom....

A na záver, ako povedal Viktor Frankl, ktorý prežil zajatie v koncentračnom tábore: "Zvonku mi môžu ublížiť koľko chcú, ale ja zvnútra rozhodujem ako sa budem cítiť!"

P.S.: Keep smiling/ Vždy s úsmevom :o))))))

2 komentáre:

  1. velmi pekne, tie znamenia to akoze vazne? Uz nie som Vodnar ale Kozorozec? Vlastnosti ostavaju???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som to, ale neviem čo si o tom mám myslieť. Neviem, či sa to bude praktizovať aj praxi, ale vraj to tak je. Tvrdia to aspoň astronómovia. A neviem, či vlastnosti ostávajú, pretože v tom článku to nepísali. Mám to z portálu Markízi, tam o tom robili aj reportáž a astrológ povedal, že s tým nesúhlasí, lebo to vraj na astrológiu nemá vplyv. Ale je to určite zaujímavé... :o))

    OdpovedaťOdstrániť